bara för bra

Gud vad hemsk bild men bättre än bildlöst
 
Älskar livet just nu! Är verkligen helt perfekt, kanske lite mycket plugg men finns så mycket annat bra. Just nu har jag verkligen världens bästa vänner. Vet att de bryr sig om mig och de vet att jag skulle göra allt för dom. Verkligen hittat de jag vet jag har som bäst med och alla är bara för underbara. Min familj är också helt underbar. Alla är på bra humör och mår great. Som jag så är det ända som är lite dåligt att vi har väldigt mycket plugg men vad gör det när jag vet att det bara är 3 skoldagar kvar och att om 4 dagar sitter jag på ett flygplan mot usa. Åter igen, är så tacksam för allt jag har och alla som finns för mig. Allt är perfekt när det gäller vänner, familj och mitt humör + att inga killproblem finns på kartan. Allt är bara perfekt just nu, vill bara pausa tiden. Nästan lite läskigt för känns som det inte kan bli bättre, alltså bara sämre, haha. Menmen! Ska passa på att njuta av sånna här bra tider.
Hoppas ni också har det bra! Njut, var glada och tacksamma för allt ni har, och inte besvikna på det ni inte har. Man lever bara en gång, varför slösa bort det livet på att klaga? Va glad för fan! Finns så mycket bra
 
Kramisar från mig
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback