veckans musiktips!

  Nu är det dax för veckans musiktips! Egenligen ska det komma ut på måndagar men ska tipsa om mina favvisar från one directons nya album, och det kom ut igår så hann inte lyssna igenom hela.
Först blev jag lite besviken på albumet men när jag lyssnade på det för andra gången tyckte jag alla låtar va riktigt bra! Finns nog ingen låt sm jag tyckker är dålig. Albumet har en bra mix av olika låtar och är säker på att konserten kommer bli sjuuuuukt bra! SÅ TAGGAD!!!! Men somsagt, älskar alla men tänka tipsa om de jag gillade allra bäst
Min favvorit på hela albumet. Super bra text och melodi. Klockren! Älskar den, går på repeat hela tiden
 
Bra text och älskar speciellt refrängen! Först höjs den från versen och blir skit bra + den ursnygga falsetten som kommer i den. Love it
 
Först tyckte jag bara melodin var jobbig på verserna samt att de var lite lama. Meeen sen kommer sticket/bryggan och någonstans där börjar man älska låten och sen blir den ännu bättre när det kommer en härlig och go refräng
 
De har ett par mer "rockiga" låtar på denna skivan. Och detta är en av dem, plus att den är riktigt bra. Älskar introt och sen kommer refrängen och gaaash va bra! Skit go när man skruvar upp den på högsta volym och lätt att sjunga med i
 
Klockren sista låt på skivan. Super fin text, lugn och om man går med den här i hörlurarna känns det som att man är i en musikvideo, haha. Nej men somsagt, texten är riktigt fin och gillar violinerna i bakrunden
 
 
 
Klicka på play för att lyssna
 
Lyssna på albumet. Och om ni redan lyssnat på det en gång men inte gillade det. Lyssna en gång till. Blir oftast så att man sett något annat framför sig och blir lite besviken. Men när man lyssnar en gång till så älskar man skivan. Så har det vart för mig massa gånger när jag lyssnar på nya album. Detta albumet var ett sånt för mig men nu är jag förääälskad i det. kärlek, kärlek, kärlek 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback