Veckans musiktips!

Ledsen att jag inte la ut veckansmusiktips igår, men hände rätt mycket under dagen och på kvällen var jag helt slut...
 
Denna vecka ska jag iallafall tipsa om mina favvolåtar från Eminems nya album. Har aldrig gillat honom förut, bara blivit rädd, haha.Men på denna skivan har jag hittat 5 svin bra låtar som går på repeat hela tiden
 
Riktigt bra refräng. Den här är så skön om man drar på sig ett par hörlurar
 
Egentligen så långt ifrån min musiksmak man kan komma men älskar refrängen. As go melodi på den
 
Så sjukt bra! Rihanna är med i den och hon sjunger ju bara fööör bra!
 
Nate Ruess är med i denna och han har ju bara för go röst. Låten är så fin och både refrängen och verserna är super bra
 
Denna låten är skit bra! Sia sjunger helt fantastiskt och hela låten är en 10/10
 
Klicka på play för att lyssna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback