SRY

 
 
 
Förlåt för urkass bloggning sen jag kom hem från usa och tyvär kommer det nog vara såhär någon vecka. Det är helt sjukt hur mycket vi har i skolan. Ni som går i högstadiet förstår nog hur det är. Har seriöst förlorat hela mitt socila liv. Är i skolan hela dagen, sen hem och plugga. Ni som går i mellanstadiet passa på att va med kompisar så mycket ni kan säger jag bara. Men iallafall har galet mycket i skolan och massa andra saker, som t.ex på söndag ska jag till Lund hela dagen och fredag har jag planer så bloggen halkar lite efter. Helt sjukt vilken press lärare och skolan sätter på en, tror inte de förstår hur mycket vi har, är så höga krav. Såklart man inte måste plugga men har väldigt höga krav på mig själv och har en dröm linje jag vill komma in på som har väldigt högt meritvärde. Aja, slut på klagandet och tillbaks till plugget. Hatar att göra sånna här inlägg men hoppas ni förstår
 
PUSS





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback