Söndag- vart tog lovet vägen?

Redan söndag, dags för skola imorgon igen, tummen ner för det.
Vart tog lovet vägen? Känns som jag har hunnit med så mycket på så kort tid, men ändå inte haft lov, hajjar ni vad jag menar?
Stockholm
Myskvällar
Sleepover
Göteborg 
Anmält Chillat
Träffat härligt folk
Lovet har varit grymt hade inte suttit fel med 1 vecka till, en vecka med bara vila vila vila!
Men nu får man ta nya tag, inte långt kvar till jullovet.
Ska iväg på konfan idag så får se hur det är denna gången, brukar vara rätt drygt.


Bild från Stockholm första helgen.

Härligt dag i regnet med Ella August och Philip, sedan myskväll på det och Ella sov över.
Dagen efter fick vi för oss att åka till Göteborg.


Även fått in något träningspass under veckan!


Härlig och väldigt konstig kväll med Louise och Ella och en hel del annat folk. Sedan sov jag och Louise hos Ella, myys.

Dagen efter var jag på spa (ingen bild på det nu men det kommer)

Igår var jag med August Philip och Linus, chillade bara, såna dagar kan även vara härliga! Har tyvärr ingen bild då heller men men;)

Det här var en liten sammanfattning utav mitt lov!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback