Om mig

 
 
 
Har tänk på att jag har haft min blogg rätt länge nu men jag har egentligen aldrig berättat om mig så tänkte skriva det nu. Hope you´ll like it
 
Jag heter då Ebba Marianne Enander. Jag blev 14 år den 5 November så om 1 år har jag förmodligen moppekörkort som jag längtar så mycket efter.
Jag bor med en mamma, pappa, lillasyster, hund och katt i ett hus på Tullen. Jag gillar att spendera tid med min familj och speciellt genom att resa. Jag älskar att se världen och vill i framtiden resa så mycket jag hinner och kan. Jag har underbara vänner som jag också älskar att vara med och spendera så mycket tid med jag kan. Med dem gillar jag att bara ha myskvällar, käka massa gött och bara snacka massa gojja.
Jag går på en skola vid Ramnasjön som heter Montessoriskolan Malmen i 8:an. Och som ni då förstår är det en Montessori skola. Jag har lagom långa dagar men använder även mycket av min egen tid till att plugga då jag är väldigt ambisös och har höga krav på sig själv. Jag är nöjd med betygen jag har men de har jag också kämpat för. Just nu skulle jag i framtiden vilja jobba inom företag och just nu är min dröm att komma in på entreprenörslinjen på Sven Ekrikson som är en väligt svår linje att komma in på.
På fritiden spelar jag tennis en gång i veckan och går privat lektioner i gitarr, piano och sång en gång i veckan.
Jag lever alltså som en vanlig tonåring och är nöjd med mitt liv. Den ända är att jag inte vill bo i lilla Borås. Jag har ju alla mina vänner här och tycker stan är mysig men den är så liten, men min dröm är att bo i Usa
 
Happ, det va lite kort om mig. Vissa saker visste ni kanske och lite har ni kanske redan lärt er genom bloggen eller komma höras talas om
 
Hoppas ni tyckte om det, KRAM
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback