Justin Biber-3 songs

We heart it bild
 

så! Nu tänkte jag skriva vad jag tyckte om justins tre senaste låtar han släppt på sina music mondays. Missade ju några när jag va i USA och har äntligen lyckats göra på den senaste. Aja nu till den tredje sången han släppte
 
Hold tight vissa gånger man lyssnar på den är den skit bra och ibland när man hör den tänker man ba, va är det här för konstig låt... Så den får  3/5 av mig
 
Den fjärde han släppte
Recovery go melodi men känns ändå som det är något som fattas. Den är bra men inget speciellt. Av mig får den 3/5
 
Och den femte och senaste 
Bad day är nog den bästa eller nästbästa han släppt av alla dessa singlar. Så härlig melodi och super bra text! Love it, den får 4/5
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback