3 favs.

tre favorit läppglans. Urkassa bilder med pinsamt dåligt ljus. Men blir mökt så fort och hjälper inte hur mycket jag än tänder, haha
 

Mina tre favorit läppglans. Ett rosa från isodora. Super fin färg och klibbar sig inte så mycket som vanliga "våta" läppglans. Ett baby lip från maybilline new  york. Rött/mörk rosa. Super fin färg som jag älskar nu till hösten. Egenligen är det inget läppglans utan ett pigmenterat lättsyl. Jag tycker inte pigmenterade läppsyl brukar ge så bra färg men detta gör det verkligen + att man får mjuka läppar. Och det sista är ett från victoria´s secret, där man trycker på en knapp oså kommer det upp läppglans i pänseln. Lätt att applicera och ger fin glans. Är brun/rosa. 
Älskar alla tre och har ett av dem varje dag i väskan





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback