Tredje advent

Jag och Klaris vid hollywoodskyllten
 

Herregud. Redan tredje adevnt, helt sjukt. Har gått så fort ända sen vi kom hem från usa. Känns som vi kom hem typ förra veckan... Saknar det så, vill bara tillbaks. Helt underbar resa.
Denna terminen har också gått så fort. I början sa jag att jag trodde att åttan skulle gå jätte segt, men det har bara flugit förbi. Kommer inte ens ihåg vad jag har gjort. Denna veckan blir chill då betygen sättes i fredags, så blir bara lite fördjupnings grejer. Sen på torsdag får vi ju våra betyg. Är så spänd. Kämpat som ett svin denna terminen så hoppas det märks och att jag höjer mitt meritvärde. Men detta vinterlov kommer bli underbart. Har massa sköjj planerat och ska njuta och utnyttja det så mycket jag kan
 
Har ni något kul planerat?
Puss på er, fina läsare





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback