IT´S TO COLD OUTSIDE FOR ANGELS TO FLY

/mössa-hunkydory/jenas-only/skor-timberland(nya)/jacka-zara(klaras)/
 

SNÖ! Wihoo. Ett fint snötäcke, love it! Hoppas bara inte det blir för varmt igen så att allt blir slask. Hatar det!
 
Vill också passa på att tacka till alla som börjat komentera! Riktigt kul, de som gör det roligt att blogga. TACK TACK TACK




Vilken härlig blogg du har! Lust att göra ett bloglovin byte? :)

Svar: tack, din med! Absolut :)
None None

2013-12-06 // 08:45:01

sv:Följer dig nu,nr 5 :) Säg gärna till när du följer mig :)

Svar: Tack :) Följer dej med nu!
None None

2013-12-06 // 08:51:22

Fin blogg du har! :)

Ha en bra fredag! Kram, Johanna

Svar: tack:) Detsamma
None None

2013-12-06 // 09:50:28

Hejsan! Jag tänkte bara kika in och be dig om en liten tjänst, det tar bara någon minut! Jag undrar om Du vill kommentera det här inlägget med vilken bloggportal du tycker är bäst och varför, och om du tror att jag skulle passa där (har skrivit i inlägget vad jag söker i en bloggportal).

Länk till inlägget: http://babustylee.webblogg.se/2013/december/stanna-kvar-har-eller-byta-portal.html#comment

Vore supersnällt om du kunde ta dig lite tid till det här! Tack på förhand! :)

2013-12-06 // 13:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback