Årsresumeé pt.1

januari: avslutade 2012 och började 2013 i Vietnamn. Var tärna på ett vietnamesiskt bröllop, badade, solade och hade världens bästa tid. Oså började jag skolan igen
 
februari: lärde känna massa nya människor och på sportlovet åkte jag med Olivia L och hennes familjl till Åre en vecka, och hade skit kul. Åkte massa skidor, umgicks och hade det bäst.
 
mars: vad hände egentligen i mars..? Inte mycket som jag kommer ihåg,haha. Jo jag började träna på onyx och kom igång med träningen
 
april: Mamma, jag, Olivia L, och hennes mamma åkte till Köpenhamn en weekend och hade det super mysigt. Vi shoppade och kollade Justin Bieber konserten. Åhhhh! Vill bara spola tillbaks och göra om det
 
maj: Mammi fyllde år. Det började bli varmt och man kände att sommaren var påväg. Annars var det nog ingen speciell händelse
 
juni: Sommarlovet började! Åkte direkt efter sista skoldagen till Stockholm och grönalund med våran och Olivia H:s familj. Plus att jag och Klara flyttade ner till stugan i Varberg
 
juli: Mamma och pappa flyttade och ner i stugan och den riktiga varbergs sommaren började. Sommartorsdagarna började och jag hade skit kul och lärde känna massa nya människor. JAG STARTADE BLOGGEN!
haha, bild jag hittade i arkivet, bilden som jag hade som min första header
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback