ALL I WANT FOR CHRISTMAS

Bild från första advent
 

Tänkte punkta upp min önskelista, ifall folk vill ha exempel på vad de kan önska sig, eller vad de kanske kan ge till någon annan
 
  • Systemkamera. Vilken vet jag inte, bara en så bra som möjligt
  • Kamerastativ
  • Kamerautlösare
  • Marc by Marc Jacobs datorfodral (svart, eller någon stark färg)
  • En stor svart hatt
  • Depend gelnails startkit
  • Marc By Marc Jacobs sweater från dmretro.se
  • Pengar
  • Mascara: L´oreal Paris volyme millon lashes top coat glitter-paliette
  • Prenumeration på tidningen Frida
  • Ryggsäck från jfr.se. Colored aztec
  • Beanies
  • Discopants
  • Mineralpuder
  • Träningstights från gina (workout)
  • Balsam, hårinpackning & värmeskydd från Aussie
  • Svart vippkjol
  • Brun fejk pälsjacka (h&m)
  • Blundstones
Är säkert mer saker jag sagt men dessa jag kommer ihåg





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback