2013 lista//frågor

jag, sören och roxy i somras
 

gjorde du något du aldrig gjort förut?
absolut! Jag var på jb konserten, vi var i californien, lärt känna nytt folk och massa mer
 
höll du några av dina nyårs löften?
hmmm... Kommer inte ens ihåg vad jag hade så tror inte det
 
blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ehh... nej
 
vilke länder besökte du?
vietnamn, köpenhamn och usa
 
är det något du saknar 2013 som du vill ha år 2014?
neeeej tror inte det. Jo! en moppebil, lol
 
vilket/vilka datum från 2013 kommer du alltid minnas?
31 december och 22 april
 
största misstaget?
satsade ju väldigt mycket på skolan, och det ångrar jag absolut inte, det kommer jag fortsätta göra, men att ändå försöka utnyttja de få lediga studer jag har med att vara mer med kompisar
 
har du varit sjuk eller skadat dej?
nope
 
bästa köpet/köpen?
gjort massa bar köp, kommer inte ihåg
 
vilka sånger kommer alltid påminna dej om 2013?

wrecking ball-miley cyrus. worrior-demi lovato. counting stars-one rebublic. och alla låtar från justins believe album
 
blev du kär i år?
nej
 
favoritprogram på tv?

keeping up with the kardashians, och alla serier #seriefreak
 
bästa boken du läste i år?
som jag vill vara
 
största musikaliska upptäckten?
vet ingen speciell artist men att jag är sånt freak för musik, en bra låt text slår allt
 
planer för 2014?
språk/konfa resa i 3 veckor i england!!!!! ONE DIRECTION KONSERT! Så mycket skidåkning som möjligt!
 
 men gud måste verkligen ut och ta lite nya bilder, förlåt mig





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback