2013-2014//nyårs löften

Mitt 2013 har lätt vart mitt bästa år hittils. Har var ute och rest, sett justin bieber, lärt känna nya människor, fått bra betyg, kommit igång med träningen och massa mer. Lämnar 2013 bakom mig och är skit nöjd. Jag och klara prata igår oså skulle vi säga varsin bästa och sämsta grej... Jag kom inte ens på en sämsta, jo kanske att det vart så mycket i skolan men det är ju inte mitt fel, så kommmer det bli för alla...
 
2014 tror jag antingen kommer bli jätte bra eller jätte dåligt. Men tror ändå det kommer bli bra. Har redan massa super roliga grejer inplanerade som jag länktar så till! Tror det kommer hända massa roliga saker, planerade och oplanerade. Känns som det kommer bli ett år där det händer mycket. Jag kommer ju fylla femton och vill verkligen skaffa moppekort. Känns konstigt att nästa år jag sitter och skriver sånt här så är jag femton.. känner mig så liten,haha
 
Men mina mål/nyårs löften för nästa år är..
Fortsätta hålla igång träningen
Sluta "småäta" så mycket
Utvecklas mycket i pianot/gitarren och sången + att komma igång och skriva lite egna låtar
Höja mitt meritvärde
Börja ta mer och bättre bilder till bloggen
Se till att få bästa resan i england i 3 veckor
Prova nya saker, lämna min confortzone lite
Spendera mer tid med vänner
TA MOPPEKORT!
 
Får la se hur det går och se vad som står här nästa år jag skriver ett sånt här inlägg...
Hoppas erat år har vart lika bra som mitt och att vi gör 2014 ännu lite bättre!
HEJDÅ 2013, HEJ 2014!
 
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback