100 LIST

En lista med 100 frågor. Lång men rolig att läsa om ni vill ha lite ointressant fakta om mej, puss
 
1. Tänk på den sista person som sa att han/hon älskar dig till dig, tror du den menade det? - Aa ;)
2. Skulle du kunna gå ut med en 18-årig vid den ålder du är nu? - nej
3. När var sista gången du var ledsen och glad på samma gång? - Just nu. Ledsen för att jag är sjuk och mår skit, men glad för att betygen säts på fredag och då är denna terminen typ över
4. Skulle du någonsin le mot en främling? - Brukar jag göra, så såklart jag kan göra det igen
5. Har någon någonsin gett dig fjärilar i magen - aaaa
6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag? - Aa, who are you av fifth harmony
7. Vad exakt har du på dig just nu? - jeans-only, tröja-chelsea,tröja-oddmolly
8. Hur ofta lyssnar du på musik? - Varje dag. Har mina hörlurar med mig nästan överallt
9. Använder du jeans eller mjukisbyxor mest? - jeans
10. Tror du att ditt liv kommer att förändras 2014? - Aa, känns som det kommer bli ett spännande år
11. Är du en framåt eller en blyg person? - Lite olika men tror och hoppas jag är en frammot person
12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"? - nej
13. Någon på "R" då? - nej
14. Vad gör du just nu? - har lektion
15. Bryr du dig om folk pratar illa om dig? - Beror på vad de säger. Vissa grejer bryr jag mig inte om alls, men vissa grejer kan sätta sig
16. Vilken låt/film är din favorit? - Ingen aning. Ändras varje dag
17. När var sista gången du grät? - Förrförra måndagen tror jag
18. Har du någonsin sagt att du älskar någon? - Inte någon kille, men familj och vänner får höra det rätt ofta
19. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du? - Japp
20. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för? - Nej
21. Nämn något som inte har varit bra den här dagen. - ATT JAG ÄR SJUK
22. Är det gulligt när killar kysser en på pannan? - aadå
23. Gillar du den sista personen du talade med? - Ja
24. Vad är det du sitter på just nu? - en stol i skolan
25. Finns det någon som (andra än din familj) brukar säga att de älskar dig? - Aa
26. Har du någonsin velat ha någon du inte kunnat få? - Såklart! Vem har inte?
27. Vem var den sista personen du pratade med innan du somnade igår kväll? - Mamma <3
28. Har du kysst någon under fyrverkerier? - Nooo
29. Var är tröjan du har på dig ifrån? - Oddmolly
30. Är det någon som hatar dig? - Inte vet jag, men någon finns det la, whoo knows?
31. Har du några tomma alkohol flaskor gömda någonstans i ditt rum? - whaaat? nej
32. Tycker du om att titta på skräckfilm? - Vissa dagar, andra inte
33. Vill du ta hål i tungan? - Aldrig i livet
34. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara? - Kanske när jag gick i tvåan eller något... Ingen aning
35. Har du haft en dröm i natt? - Mhmmm
36. När var sista gången du sa till någon att du älskade han/hon? - Ingen aning... Händer då & då
37. Kommer du att gifta dig inom 5 år? - Nej
38. Tror du någon har känslor för dig? - Aaa, tror Justin Bieber är lite msygkär i mig xD
39. Tror du att någon tänker på dig just nu? - Japp, jaag, lol
40. Hade du en bra dag igår? - Den va rolig, men blev sjuk
41. Var du i ett förhållande för två månader sen? - Noooo
42. Har du någonsin kysst någon äldre än dig? - neeej, duktigt flicka 
43. Har någon sagt att de aldrig aldrig förlora dig? - Nej :´(
44. Vad är det bästa med skolan? - Friends och foood
45. Har du några bilder på din Facebook? - jaoo
46. Om personen du gillar säger att de gillar någon annan, vad skulle du säga då? - beror på om den visste att jag gilla den eller inte
47. Har du repeterat saker som har hänt, i ditt huvud? - hahaha, varje kväll före man somnar
48. Var du singel förra sommaren? - Jaaa
49. Om du tänker tillbaka två år, har ditt liv förändrats? - Klart
50. Vad är det du borde göra just nu? - jobba
51. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med? - nee dåå
52. Är du snäll mot alla? - Försöker väll, men inte alla som är värda det, men försöker inte va elak iallafall
53. Har du någonsin gillat någon du inte förväntat dig? - AAAA
54. Tror du att du kan vara i ett förhållande i 6 månader och inte vara otrogen? - Ja, klart
55. Är du bra på att dölja dina känslor? - Jaa
56. Gillar någon just nu? - Aa, massa människor
57. Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"? - nej....
58. Vilka föredrar du helst att vara vän med? Tjejer eller killar? - Kul att ha båda. Bra i olika situationer
59. Har någon av dina vänner sett dig gråta?- haha jaa
60. Hatar du någon? - Inte just nu, men gjort har man väll. Fast det är ett väldigt starkt ord
61. Finns det någon du känner med namnet Michael? - Aa, vår svenska/so lärare ;)
62. Finns det något som hänt i ditt förflutna som du gärna inte talar om? - hmmm... Venne
63. Har du någonsin gråtit över en kille? -  Klart
64. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu? - Ingen aning,lol
65. Är dina tånaglar målade rosa? - Hahaha, nej
66. Kommer din nästa kyss vara ett misstag? - Hoppas jag inte...
67. Tjejer älskar när killar gråter, korrekt? - älskar och älsar--? WHAAAT?
68. Har dina byxor någonsin fallit ner offentligt? - Tror jag inte
69. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? - Mammiii
70. Hur ser du ut just nu? - Sjuk och blek
71. Har du någon du kan vara dig själv med? - Mina bästa kompisar!
72. Kan du berätta allt för någon? - Absolut
73. Har du någon av det motsatta könet du kan berätta allt för? - Neeej
74. Har du någon gång känt dig ersatt? - Jaaaa
75. Var du nöjd med hur ditt liv var förra året? - aaa då
76. Är du en svartsjuk person? - vill inte det, men tror jag är det
77. Har du någongång gett upp någon? - don´t vet
78. Vem vill du träffa just nu? - Justin Bieber
79. Säg något du måste göra i morgon? - Plugga!!! Kill me
80. Senaste person du grät framför? - Olivia, Stina och hela högstadiet, piiiiin
81. Finns det någon du aldrig kommer att glömma? - Absolut
82. Om den person du vill vara med nu var med dig, vad skulle ni göra just nu? - Prata eller gråta
83. Har du en bästa vän av det motsatta könet? - Neej, inte en bästavän
84. Den sista personen du kysste kom hem till dig klockan 3:00, låter du han komma in? - nej
 85. Har du velat ha någon som dina vänner hatat? - tror inte det
86. Kommer du att vara i ett förhållande om 2 månader? - tror jag inte
87. Har du kysst någon du inte borde ha kysst? - Nu efteråt kanske jag inte borde kysst han, men då var det absolut värt det
88. Var du i ett förhållande i januari förra året? - neeee
89. Ser den senaste personen som smsade dig, bra ut? - venne ;)
90. Vem var det smset ifrån? - västtrafik
91. Vad ska du göra nu? - Plugga, sova, bli frisk
92. Vad vill du ha mest just nu?- en systemkamera
93. Har du gjort något du ångrar idag - aaaaaa
94. Vart vill du helst resa? - BORABORA!
95. Någon gång kännt dej lämnad?- Aaaa
96. Det inköp du ångrat mest?- En juicy couture parfym jag köpte som jag tappa i marken 1 timma senare
97. Har du räddat någons liv? - Ja,en igelkott, lol
98. Senaste köp-En kjol till jul, avslutning och nyår
99. Vad ska du göra på nyår? - Ha tråkigaste nyåret ever. Vill sova bort den dagen
100. Var denna listan värd att göra? - neeej, fett lång tid, lol





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback