min midsommar

bilder från igår. Andra bilden är från Filippas instagram 

Igår bar det ju midsommar, som jag inte tror någon har missat, haha. Och min blev så lyckad. Vi hade lektioner på förmiddagen eftersom det fortfarande var vardag. Sen drog vi hem och bytte om och efter det åkte vi in till Gildredge park där vi hade ett litet midsommarfirande i 1 timma. Då körde vi lekar och dansade runt vår mini stång. Sen åkte vi hem igen och käkade kvällsmat och bytte om till varmare kläder eftersom då var klockan runt halv 8. Sedan gick vi till Hemden Park som ligger vid oss. Där mötte vi upp massa andra goa tjejer, och sen satt vi där hela kvällen med massa gott, och snackade och skrattade. Vi hade så rolig kväll med alla underbara tjejer och det är en midsommar jag kommer komma ihåg
orkar inte skriva allas instagram men om
ni vill vet kan ni gå in och kolla min senaste bild där jag taggat alla
min instagram: @ebbaenander
puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback