info om min resa till Eastbourne

 
bilder på eastbourne från we heart it
 
Nu tänkte jag skriva ett inlägg om Eastbourne och våran 3 veckors språkresa dit. Åker ju på lördag, så det är verkligen på tiden. Känns helt overkligt. Har fortfarande inte fattat att jag åker på lördag. Kändes som det var jätte långt kvar när vi bokade och nu är det bara ett par dagar
 
Jag och Stina åker på Lördag till Eastbourne på konfirmation och språkresa. Vi åker flyger från Danmark så vi måste åka från Borås jätte tidigt på morgonen. Eastbourne ligger vid kusten, ganska nära London. Ca 1,5 timma med tåg. Det är en stad som har långa stränder, soligt väder, en mysig stad och även en känd pir. Vi ska vara i Eastbourne i 3 veckor så vi kommer hem den 4 Juli igen.
Vi ska bo i en värdfamilj och det ska bli spännande.
Vi ska ha engelska, och konfirmations undervisning på förmiddagarna, och på eftermiddagarna haar vi olika aktiviteter. Jag och Stina har valt tennis, och sen kommer det vara grupp aktiviteter och sådant för alla i gruppen tillsammans. Vi ska även till London två gånger.
 
Är så himla förväntasfull och tycker det ska bli så roligt. Men samtisigt är jag ju såklart nervös. Kommer gruppen vara bra? Kommer jag trivas i värdfamiljen? Hur kommer våra lärare vara? Kommer jag få massa hemlängtan? Om några dagar kommer jag få svar på alla mina frågor. Hoppas att jag och Stina får de 3 bästa veckorna, och att jag lär känna massa roligt folk.
 
Vet inte om våran familj har Wifi eller hur mycket jag kommer kunna blogga. Ska försöka se om jag kan få någon gästbloggare, men ska även fixa lite tidsinställda inlägg. Fast kanske inte för varje dag... Blir ju väldigt många. Kanske kan vara lite mer uppdaterande på mitt instagram konto, så håll koll där @ebbaenander
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback