Skönhetstips!

Känner att det blev ännu ett tipsinlägg, men men... Det är la alltid bra. Har på senaste tiden samlat på mig en massa bra skönhetstips som jag tänkte tipsa om för er. Har några stycken men tänker inte ta alla i samma inlägg utan sprida ut dom lite. Men idag tänkte jag ge er två
  • Sov på rygg! När man sover kan man ju somna på mage, sidan, ryggen eller va som helst. Men försök somna på rygg. Vet att man kanske inte ligger kvar så hela natten men det är iallafall bättre än inget. Att sova på rygg gör så att man inte lika lätt får så mycket rynkor när man blir äldre och det hjälper också så man inte blir lika svullen i ansiktet dagen efter. Läste om detta i Frida tidningen och tycker faktiskt det stämmer. Eller, det med rynkorna vet jag ju inte än, haha, men iallafall att man inte blir lika svullen i ansiktet
 
  • Tandborste men hårspray! Jag får ofta små hårstrån som står uppåt uppe på huvudet och vet att många andra får det. Speciellt när man plattar det. Då kan man ta hårspray på en tandborste och borsta ner de små hårstrårna med den. Det gör så att de små irretarande hårstråna lägger sig ner och inte står upp. Gör det inte med tanborsten ni borstat tänderna med bara, haha, utan ha en separat tandborste för det
Hoppas tipsen hjälpte och att ni kommer använda dom. Kram
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback