My sparetime

Tänkte berätta lite om vad jag går i för aktiviteter för er som undrar vad jag håller på med... 
 
Musik: På torsdagar går jag på privatlektioner i piano, gitarr och sång. Går hos en kille som heter Ove och det är såå kul! Vi väljer tillsammans ut låtar jag skulle vilja lära mig oså lär jag mig dom sen spelar vi in oså bränner vi det på skivor. Lär mig också såklart teknik osv.. Men det är super roligt och älskar att spela och sjunga
 
Tennis: Jag går också i tennis och det har jag gjort i snart 2 år. Spelar 1 gång i veckan och vill inte tävla i det oså utan gör det bara för det är kul
 
Dans: Har gått i dans i fler år fast förra terminen tog jag en paus, men nu ska jag börja igen. Ska gå på torsdagar efter jag vart hos Ove och ska gå i jazzdans fortsättning. Längtar verkligen tills det drar igång
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback