I min strandväska

Tänkte göra ett inlägg med 5 saker som finns i min strandväska
  • Vatten. Förmodligen det som är viktigast... Det är sjukt viktigt att dricka när man solar eller är på stranden. Kroppen behöver hela tiden få i sig vätska eftersom den gör sig av med så mycket när man svettas.  Att dricka gör också så att kroppen återfuktas vilket är bar eftersom man lätt blir torrr
  • Solglasögon. Kanske inte lika viktigt man skönt att ha om man känner att man får solen i ögonen
  • Sololja med solskyddsfaktor. Många smörjer inte in sig för att man tror att man inte blir brun då. Men med rätt faktor på solskyddet är det absolut inte så. Det är tillochmed bättre att smörja sig eftersom att man inte lika lätt flagar efteråt, färgen sitter längre och man bränner sig inte och blir röd. Jag använder mig av sololja med solskyddsfaktor istället för solkräm eftersom olja gör att man snabbare blir brun
  • Hörlurara. Det är alltid härligt att få lite musik i öronen när man ligger och solar
  • En extra bikini. Jag har alltid med mig minst en extra bikini eftersom det inte är bra att ha på  sig våt bikini
 /klänning-abercrombie & fitch/väska-holebrook/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback