How to match...

Som jag nämnde i tidigare i veckan skulle jag göra ett inlägg om hur man lätt matchar långklänningen... Man kan ha nästan vilken topp som helst bara det matchar färgmässigt. Att matcha en långklänning är lika lätt som att matcha en topp till ett par jeans. På bilden ser ni ur jag provat olika sorters toppar. Linne, blus, t-shirt, kofta och tröja. Det som är bra med en långklänning är att man kan ha den överallt eftersom den är lätt att både klä upp och klä ner. Lite festligare gör man den lätt med en blus eller kofta, men man kan lika lätt göra så att man kan ha den i skolan genom att matcha med ett linne eller t-shirt. Hoppas ni fick lite insperation nu och att ni som inte har långklänning får intresse av att köpa en. Sommarens bästa köp! Själv köpte jag min på veromoda men finns även på andra ställen som lindex och h&m...
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback