Back to school

Tänkte göra en back to school tag för er som undrar lite om vart jag går i skolan oså. Har tagit frågorna från google men om det är någon mer fråga ni har kan ni komentera så svarar jag
 
Vilken skola börjar du på? Jag ska fortsätta på skolan jag gick på, Malmen Montessori
 
VIlken klass börjar du i? Jag ska fortsätta i 8A
 
Vad hade du för betyg förra året? Orkar inte skriva för varje ämne men hade 7 st A, 7 st B och 2 st C
 
Vilken dag börjar du? Imorgon
 
Läxor över sommarlovet? Tror vi hade något i spanska men kommer inte ihåg vad så skiter i det, va nog inget viktigt
 
När vaknar/lägger du dig? När det är skola nästa dag sätter jag mitt alarm på halv 7 och går och lägger mig runt 10
 
Stressigast med skolan? Alla prov! Är i skolan typ hela dagen sen ska man hem och plugga. Helt värdelöst
 
Längtar till skolan? Nej, hade gärna haft sommarlov lika länge till
 
Vad längtar du mest efter? Standard svaret, kompisarna
 
Vilken klass börja jag med smink? sjuan, men har bara maskara och lite rouge
 
Roligast att fixa inför skolan? Vet inte, kläderna tror jag
 
Jobbigaste  med detta skolåret? Att det är åttan. Det blir liksom ett mellan år, känner på mig att detta året kommer gå sååå långsamt. Sen tyckte jag sjuan va sjukt bra så tror inte detta året kan bli bättre än det va
 
Vilken lärare kommer du ha? Vi har ju olika lärare i alla ämnen och vem min mentor kommer bli vet jag inte. I sjuan hade jag en som hette jeanette men hon är mamma ledig i år så vet inte vem jag har än, men ingen kan va bättre än nettan va
 
Gillar du den läraren? Vet ju inte vem det är än såå...
 
Vilken väska kommer du ha? Ingen aning, kommer bli olika. Men de 3 jag kommer blanda är min longchamp, min holebrook tygväska och den väskan jag hade i ett inlägg i veckan från scorette
 
Vad ska du ha på dig? Vet bara vad jag ska ha på mig imorgon, men inte resten av året, brukar man ha det? Haha
 
Vad gör du efter skolan? När jag inte har massa plugg brukar jag passa på att va med kompisar och träna
 
Bild från we heart it
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback